Reklamační řád
Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů
Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku, Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební Zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).
Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.
Prodávající je obchodní společnost Miroslav Marč., Studentská 7, Havířov, 73601, IČO:47969997, DIČ:CZ7102045192
Zákazníkem našeho internetového obchodu je Kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, a Kupující spotřebitel. Záruční lhůta začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím. Záruční doba činí 24 měsíců u kupujícího označeného jako Spotřebitel a 12 měsíců u kupujícího označeného jako podnikatel s výjimkami stanovenými Zákonem (viz.obchodní podmínky).
Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
Jako písemné potvrzení o koupi slouží Kupujícímu doklad o zakoupení věci, tzn.ve většině případů vystavená faktura, na níž je uveden název zboží a fakturační údaje kupujícího. Na základě tohoto dokladu lze zboží reklamovat. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, Prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v dokladu o koupi.
Odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Spotřebitel je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem a to ve lhůtě 14 dnů od obdržení zboží. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací Kupující plnění, které mu poskytl Prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.
Spotřebitel při uplatnění záruky má, jde-li o:
Vyřízení reklamace
V případě, že Kupující využije svého práva vyžadovat odstranění vad Zboží opravou či výměnou v záruční lhůtě, sdělí toto prodávajícímu prokazatelnou formou, písemně či mailem na adresu naradielektro@seznam.cz. Prodávající sdělí kupujícímu další postup při vyřizování reklamace. Rozhodnutí zda bude zboží opraveno či zaměněno za nové, je plně v kompetenci prodávajícího.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace. Ve zvláštních případech jako jsou časové prodlevy v naskladnění nestandartních náhradních dílů, se doba prodlužuje na 45 dní. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu nebo servisnímu středisku, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého Zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.
Servisní středisko, neo prodávající po řádném vyřízení Reklamace vyzve Kupujícího k převzetí opraveného Zboží, nebo jej bude informovat o zaslání na jeho adresu.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení Zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání Zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke Zboží.
Při jakékoli návštěvě servisního technika u Kupujícího je třeba, aby byl vyhotoven protokol o zjištěných závadách a formě jejich odstranění. Bez takovéhoto protokolu není návštěva servisního technika brána v potaz.
V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena Kupujícímu převodem na bankovní účet nebo předána v hotovosti na pokladně v sídle společnosti nebo na některé z provozoven.
Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1.ledna 2014.
Změny reklamačního řádu vyhrazeny.
Žádné zboží
Poštovné
0Kč
Celkem
0Kč
Momentálně nejsou žádné novinky